More than words

Mina låtar gick sådär. Sången var det inget fel på men gitarrspelandet sket sig ju på "more than words" och det visste jag redan från början. Fast nu överdriver jag, tog lite fel ackord bara! Jag fick i alla fall mycket fint beröm efteråt så jag får väl va nöjd :) Nu sitter jag på Björkhagen, blir väl natten snart. Imorgon blir det sovmorgon, wiiie, även bio - "Änglar och demoner". Jag ser fram emot helgen med massa Tomas, fotboll, dans och musik. Ett vinglas vore ju inte helt fel heller :)

more than words

Kommentarer
Postat av: Mathilda

More than words är ju inte lätt på något sätt om du bara spelade nåt ackord fel så skulle jag kalla det mänskligt :)

2009-05-21 @ 00:02:42
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0