studsmatta

Jag tvingade Tomas att vi skulle ta fram deras studsmatta igår, vilket vi gjorde, och vi hoppade hela eftermiddagen/kvällen. Hihi. Jag lärde mig göra framåtvolt. Wohow! Dock inte bakåt för det vågade jag inte helt, men det kommer. Jag har hela sommaren på mig att lära mig!! Idag stannade Tomas hemma ifrån skolan och gjorde liiiiiiite matte, bara för att vara duktig. Solade tills det började blåsa kallt, tittade Greklands resa. Nu har vi nog bestämt, boka snart kanske?? Åkte hem till mig, tittade "Dark Water", inte alls bra, och snart ska jag på fotbollsträning. Wiihou! Kallt ute, men skönt att solen lyser i alla fall :)

Tomas, min ängel, min dyrbaraste skatt, mitt allt. Mina känslor blir bara starkare och starkare. Idag var en helt underbar dag med dig, och den är inte slut än. Ikväll får jag sova bredvid din varma kropp igen. Jag ryser vid bara tanken!! <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det är bara att boka!!

2009-05-06 @ 20:06:34
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Det är bara att boka!!

2009-05-06 @ 20:08:18
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0