blood on the dancefloor

Pratade med Viccan igår (kusinvitamin). Tyvärr blir det ingen tripp till Eskilstuna för att besöka henne innan jul, det får bli i januari eller nått :) Jag längtar! Jag älskar att umgås med henne, hon är en sån jävla enkel och underbar människa. Hon säger alltid så kloka saker och jag tar verkligen in varenda litet ord, jag mår bra av att prata med henne och hon försöker alltid att muntra upp en, och hon lyckas varenda gång! Tack för att du finns!
Ikväll blir det dans igen, wiihej. Det ska gå bättre denna gång, det har jag bestämt mig för, jag ska bli rejält SVETTIG också. Blood on the dancefloor för fan!

Viccan: Berätta nu!
Nina: Jag kommer bara börja gråta.
Viccan: Men det gör inget.
Nina: Jo, för då kan jag inte prata!
Viccan: Men jag kan prata, det vet du att jag kan.

Yes I know! :D

Fake it till you make it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0