crazy right now

Sitter och lyssnar till Isabell och Anna som sjunger "Crazy in love" av Beyonce!! Det låter väl sisodär. Anna fyller år, egentligen på måndag men vi firar henne nu. Hon är FULL! Sötnos! :)  Jag undrar om vi verkligen kommer till Tiki. Haha! Vinflaskan är inte tom än, men jag är på sista glaset. Jag skippar bakandet av bröd med mormor imorgon, jag vill ta det lugnt och inte göra nånting.

Jag vill visa mig stark, så jävla stark, jag vill inte visa att jag har några brister!! Men jag är fan inte det, jag gråter som en liten barnunge. Men jag vill gråta för jag tycker det är så fucking, jävla jobbigt!! Gaaaaaaaaaaaahh! Nu ska vi bli lite fullare. Puss

Take care now, byebye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0