darkness falls across the land

Ikväll är jag ensam igen, Tomas jobbar till nio, pust. Direkt när jag kommer hem ska jag krypa ner under täcket, sätta hörlurar i öronen och ta mig bort från världen för en liten stund! Skönt. Jag skippar disken! Jag tänkte vara snäll och diska resten som egentligen Tomas skulle göra, men han får ta det ändå! Jag kanske behöver en tallrik till maten men det är den enda jag diskar isf. Jag behöver sömn! Dagens höjdpunkt; dans ikväll. Ska bli så skönt att röra på sig igen, jag har även bett mamma att leta upp mina gympaskor så jag kan ta mig ut och springa andan ur mig när de kommer till lägenheten! Wiiihej. Varmt bad väntar ikväll efter dansen. MYS!
Det börjar bli mörkt ute om kvällarna nu, urk! Julbelysning tack!

take care now, byebye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0