hurt

Det blev inget jobb igår, pga vaccinet. Vaknade med värsta huvudvärken och jätteont i armen! Jag och Tomas städade, satte upp julstjärna och ljusstake. Jag var helt slut efter städandet och min arm värkte. Eftersom jag inte orkade möta upp My på stan och fika så fick hon komma och hälsa på mig! :) Jag bjöd på kaffe och bulle, vi pratade en massamassa. Jag gillar dig My! Nästa gång blir det filmkväll!

Idag är jag på jobbet, två timmar kvar nu! Jag och Jonas har gått runt som två skadeskjutna kråkor. Jag med värk i armen och han med ryggont. Han har legat på golvet emellanåt, hihi. Ja, det såg väldigt roligt ut. Plus att han går lite snett och framåtlutad, precis som en "Makaron" som Terese hade sagt. HAHA! Nej förlåt!
Jag tror ärligt att det är som Tomas lurade i mig och sa att de hade "ökat dosen på vaccinet och att hela armen var bortdomnad på honom". Ja, det känns fan så. Det stramar ända ner i handleden, även i axeln. Tomas är sadist också för den delen! Han gillar att ta på min vänstra arm precis där de satte in sprutan, gärna väldigt hårt också! Boou you!

Ikväll blir det rep med Isabell och Alex! Imorgon åker nog jag och mamma till Ch-berg och köper gardiner och lite julpynt! Sen är det julmarknaden och spelningen på eftermiddagen, MYS! Måste komma ihåg att plocka mossa också. Söndag repar vi med Hannes, inför Gunnarskog-Brandkårs julavslutning eller nått! Skoj.

Take care now, byebye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0