Julen är här.. snart!

Sitter i Gunnarskog och lyssnar på jullåtar! Ååh var jag längtar till jul, helt sjukt. Även om jag blev förbannad igår när vi inte fick med oss några julsaker ifrån Ch-berg! Nästa helg ska jag spela på scouternas julmarknad i Åmotfors tillsammans med Tomas, Isabell och Alexander. Det ska bli kul att börja öva julsånger. I kören gör vi det också! Wiie.
Adam fyller år idag. Grattis! Vi ska få tårta sen. Mums!

Jag är hyfsat stolt över mig själv för att jag lyckats fixa annan bakgrund och annat textsnitt på bloggen. Haha! Jag suger verkligen på sådana grejer, men när jag kikar in andras bloggar så blir jag så avundsjuk på deras design så nu tänkte jag; fan, det ska väl inte va så svårt. Och det är det inte heller, jag har inte lag ner mig så mycket än, har inte tid och ingen dator i lägenheten heller, men det kommer!! :)

take care now, byebye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0