when the snowman brings the snow..

Eftersom vi äntligen kommit in i 2000-talet här på jobbet och äntligen fått bredband så passar jag på att blogga, just därför att jag tycker det är kul att skriva, att fingrarna knappar på tangentbordet. MEN, jag är så jävla kass på det!
Idag snöade det baotamycket, wiiou! Seg dag på jobbet men jag lyckades nästan koppla bort alla jobbiga tankar. Det var mysigt att vara hemma igår och vara hund -och kattvakt. Jag saknar dom små liven, mycket!! Nu ska jag till lägenheten och göra kyckling och ris och någon sås till, förhoppningsvis smakar det lika gott som det låter. Ska även bura in mig i täcket i soffan och titta på Harry Potter och dricka te! Ska drömma mig bort i trollkarlarnas magiska värld igen.

take care now, byebye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0