Skillingmarktripp

Igårkväll var riktigt trevligt! Synd att det inte händer oftare, att vi fyra ses. Idoltemat var BÄST, och de flesta gjorde helt okej versioner av låtarna. Reza är ju klart bäst av alla tävlande! :) Förmiddagen idag tog jag och Sanna en tur till Skillingmark och hälsade på. Det var ett helt jävla år sedan jag var där sist. Helt sjukt! Jag skäms! Vi fikade och pratade. Alma, Lovisa och Andrea var hemma. Jag skjutsade Lovisa, som absolut skulle åka med mig i bilen, till ett kalas och sen drog vi oss hemåt. Nu sitter jag här. Ska försöka lägga upp bilder från Grekland på facebook nu. Internet är seegt så vi får se hur länge jag står ut.

Jag längtar efter Tomas! Skynda dig hem imorgon så jag får pussa på dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0