BJÖRKHAGEN

Befinner mig nu i Gunnarskog med nästan alla Algestenare (eller syskonskaran i alla fall). Fernando är här, kul att se den lilla skitungen, det var ju i somras sist. Bilar hit och bilar dit vill jag lova. Imorgon blir det inte en lugn stund.

Tomas kom hem igårkväll, surprise, jag blev jätteglad. Jag behövde inte sova ensam. Trygghet! Jag mår dåligt när jag tänker på att jag kommer få sova ensam den närmaste månaden, för på måndag åker han till USA den fisen. Jippie för honom, urk för mig! Eller jag hoppas naturligvis att han får en häftig upplevelse och allt det där, men det kommer bli så jävla jobbigt med avståndet. Ingen direktkontakt. Det är inte förens på måndag, det är länge dit Nina. Du hinner pussa på och ge honom tusen kramar innan han åker. Jovisst, I just can't get enough!

nattinatti

Kommentarer
Postat av: Isabell

Men vi ska ju bort en vecka också vettu :D en vecka mindre att vara själv :P

2010-04-03 @ 14:10:38
Postat av: Nina

Jo jag vet! Har en hel del att göra hela april så hoppas det går fort! :D

2010-04-03 @ 15:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0