BOKPRAT

Strålande dag med solen som värmt, förutom när den försvann bakom molnen, då blev det jävligt kallt, brr! Isen är borta och framme är nu Nysockensjön. Spegelblank! Det får mig att längta ännu mer till sommaren. Min enda sysselsättning i eftermiddag har varit att läsa i boken. Tvärtemot den första boken så är den här spännande redan från början och jag vill läsaläsaläsa. Den första tyckte jag var väldigt seg i början, jag tror det var därför det tog sån tid att läsa klart den. Men nu är det drag från första början. Lisbeth Salander är en pärla, även om jag stör mig något så förbannat på henne ibland.. Haha!



Kommentarer
Postat av: Elin

bra bra braaaa bok! :D

2010-04-25 @ 04:53:20
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0