BUTTERFLIES

Solen skiner, jag har plockat fram vårjackan och vårskor, plockat bort allt som har med vintern att göra. Hoppas nu inte att vädret slår om till kallare. Om drygt en vecka åker jag till ännu varmare väder och det ska bli så jäkla gôtt. Dessutom med tre störtsköna vänner, det kommer bli helt awesome!

Igårkväll var jag vaken med Tomas (somnade dock till i soffan en liten stund), tills dom startade bilen och drog iväg till Gardemoen för att sedan påbörja resan till USA. Det var mys!! Jag kände inte av någonting att det var jobbigt eller så. Det kändes helt okej faktiskt. Men direkt när jag kom till lägenheten imorse så stack det till av längtan och saknad i bröstet. Det är helt sjukt, jag vet! Men jag älskar denna kille så enormt mycket och jag skulle göra vad som helst för att alltid få vara vid hans sida. Med honom är jag trygg, och jag känner mig älskad och speciell. Det finns ingen annan än du. Det är vi två! Det känns så jäkla bra att tänka på framtiden när jag tänker på att du kommer finnas med Tomas. Det gör mig glad! En annan sak som gjorde mig så otroligt glad var ett sms från dig igår! Du tar orden ur munnen på mig. Var rädd om dig där borta nu! <3

You give me butterflies inside


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Han hade väl skrämt halvt livet ur dem verkade det ju som...

2010-04-05 @ 21:49:17
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: ELin

Ni är så fina ihop du och Tomas. Ni är som gjorda för varandra. Även fast jag inte känner dig så jätte bra, så vet jag det.

Så härligt att ni kan säga att det ska vara ni två föralltid. Jag avundas erat trygga liv, och jag hoppas jag någon dag vågar säga och känna så för någon igen!



En månad kommer gå fort, och ni kommer älska varandra, om möjligt, ännu mer efter denna månaden!

Än en gång, ni är så sjukt fina tillsammans att jag vill spy på er ibland, haha :D

Glad för eran skull!



Kram <3

2010-04-06 @ 04:32:29
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0