GLAD PÅSK

Sitter hemhemma nu, solen skiner och den värmer. Min röst är helt förstörd av någon anledning. Jag är jättehes, jag låter nästan som en man. Haha! Övade Musikal igår, och nu har lugnet lag sig lite. Jag hade nästan panik för att jag inte skulle lära mig dansstegen och ordning och sånger och allt. Men igår gick vi igenom alla danser så nu känns allting mycket lugnare. Ska bli riktigt kul.
Vi firar påsken här hemma på Björkenäs, jag ska in till stan och hämta Tomas lite senare, han gymmar och ska packa. Mamma fyller år idag också, så grattis till henne! :)

Igår fick jag den stora äran att följa med Fernando på toaletten när han skulle bajsa, och givetvis skulle jag torka honom också. Jag fick vänta utanför tills han skriker "klaaar". Det första han säger när jag kommer in och ska torka är: "Få inte bajs på fingret nu då". HAHA!! Nejdå, ingen fara!


Satans - jävlar, jag har soul.
Ge mig en dos gammal Rock'n Roll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0