GOOD MORNING

Nu har jag ätit upp min frukost och ska börja jobba igen. Ska ringa Marcus om en grej som jag glömde bort att göra igår, pinsamt! Men jag tror han förlät mig, hehe!

Rocky-repet igår gick bra! Mycket prat eftersom man måste fixa övergångar och så, en aning drygt men det får man räkna med. Idag ska vi repa med klädsel (haha, låter som att vi var nakna igår, men icke). Tights och korsett, och högklackat som kommer ta död på min rygg. Blir inte kul att sitta i en flygstol i flera timmar.
Just det ja, imorgon åker vi till Gran Canaria, det ska bli so fucking wonderbart!! Playa del Amadores, here we come!






Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas ni får det superduper härligt :D Tvekar jag inte på heller iofs :D

2010-04-15 @ 06:34:22
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0