HÖJDPUNKTER

Tänkte jag skulle ta lite höjdpunkter i ord i detta inlägg. Först och främst måste man uppleva Viktorias humor live, och det kanske inte alls låter skoj såhär när jag skriver (det brukar det aldrig göra när man skriver), men det var jävligt kul då!! :)

I flygplanet innan landning!
Isabell: Titta, där nere är Gran Canaria.
Vickan: Men vart ryker det ifrån då?
Isabell: Det är ju moln.

Sen måste jag berätta vad vi såg på stranden. Först och främst en kille som fixade sig en joint, inte alls diskret, inte alls, lite ihopkrupen under en handduk. Sen var det en kvinna som hjälpte en annan kvinna att sätta in en tampong. URK! Kan man inte det bättre själv eller? Även på stranden så var det två killar och två tjejer som låg neranför våra solstolar, de kan ha varit i 16-årsåldern kanske. Och som ni alla vet så är ju speedos en favorit i såna här varma länder. Vickan fick se att den ena killen hade en vit strumpa nerstoppad i sina speedos för att få vissa saker att se större ut. Det roliga var att det inte alls passade in på hans spinkiga, lilla kropp. HAHA!

Vickan: Imorgon ska jag köpa en citron och smörja in i håret och lägga mig i sanden!

Nina: Jag tycker om min mamma.
Isabell: Jag älskar min mamma.
Vickan: Min mamma är guds barn!

En norsk kille ifrån hotellbalkongen skriker ut: Noen som har vaskemiddel?
Susanne lite svagt: Jaa. För Vickan det har vi väl?
Vickan: Ja vi har tvättmedel, vill du ha lite?
Norsk: Ja tack, dama mi trenger og vaske trusene sine.

Alla är jättetrötta i bilen och vi är nästan hemma.
Isabell: Är det någon som är sugen på att gå ut ikväll eller??

Största höjdpunkten är nog ändå att jag läste ur "Män som hatar kvinnor". Stor applåd!!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Fy faan va bäst vi är xD (Vickan mest :P)

2010-04-26 @ 10:31:44
Postat av: Nina

Haha, ooh ja!! :D

2010-04-26 @ 12:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0