I HUVUDET

Rocky-repet gick väldigt bra igår! Vi körde igenom allting utan stopp (okej, några enstaka småstopp). Imorgon ska vi ha genrep på Ritz med klädsel och smink och allt! Det enda jag har i huvudet just nu är Rocky känns det som. Haha! Danssteg, texter, vart man ska vara på scenen mm. Och så finns Tomas i mitt huvud, hela tiden, och han är snart hemma hos mig :) WIIIE! Jag fattar inte att jag har klarat nästan en hel månad utan hans närhet. Jag är nog starkare än jag tror ändå. Igårkväll låg jag och tänkte på dig jättelänge innan jag kunde somna. Snart ligger du där bredvid mig, lycka!

When you say you love me
do you know how I love you..



Kommentarer
Postat av: tomas

hjärta

2010-04-27 @ 22:01:58
Postat av: ELin

Tack, Nina! :D

När jag kommer hem ska du och jag ha harry potter-kväll och utrota Tomas! haha :D



Ni är så sjukt fina ihop! (ännu en gång, men värt att nämnas :D)

Snart är din prins hemma!



2010-04-29 @ 02:21:38
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0