STORMY WEATHER

Idag är jag själv på jobbet, Jonas är bortrest! Även imorgon blir jag själv. Håller på att veva magneter, sedan ska jag plasta dem, fan om plastmaskinen krånglar.

Kollade hur vädret på Gran Canaria blir i veckan, det såg dessvärre inte så bra ut. Iofs så säger alla väderprognoser olika som jag tittat på, och man ska egentligen inte lita på väderprognoser! Det har jag lärt mig genom åren. Men de flesta säger att det ska bli molnigt onsdag-lördag. Och även regn! FY FAN i så fall, det vill vi inte ha. Det ska ju vara solsemester. Men vi gör som Isabell sa, åker dit och hoppas på det bästa, väder ändras snabbt! :)

Fick se en gilmt av Tomas i webcamen imorse, han är sååå fiiin! <3 De var nu framme i Los Angeles, hoppas dom ser några kändisar! Hihi.

hard workwork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0