PAIN

Förkylningen har förflyttat sig upp till näsan igen. Det rinner ur ögonen, vänstra näsborren läcker och jag nyser i princip hela tiden.
Repade Rocky igår i fyra timmar, i högklackat. INTE bra för min stackars rygg, jag tror faktiskt att den dog lite halvt, och det känns! Har också haft värsta huvudvärken hela dagen idag. Uuuh! Nej, nu ska jag sluta klaga.

Eftersom min kropp inte orkar med fotbollsträning ikväll så kommer My till mig. Godis och film är det som gäller, yeay!

"Män som hatar kvinnor" börjar bli riktigt spännande nu. Sådär spännande så att man inte kan sluta läsa ni vet. Även om ögonen sugs ihop av trötthet då och då så vill jag fortsätta, till slut måste jag dock ge upp, och somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0