All by myself

Jag har ätit tacos, nu sitter jag och dricker julmust och äter äckliga sourcream & onion-ringar som jag trodde skulle va skitgoda. Fel av mig, men man måste ju prova innan man kan sätta betyget = blää! (konstigt att jag äter dem ändå, haha). Jag blev inte ens tillfrågad att hänga med ut. Men jag är inte bitter. Jag ska försöka rimma på julklapparna till mamma, pappa och syster. Vi har gjort det en enda jul någonsin och det var faktiskt kul, så vi tänkte göra lite rim i år också. Det är bara det att jag är så jäkla dåligt på att rimma. Ska göra mitt bästa!

Imorgon gav cheferna oss alla i "tomteverkstan" julledigt, TACK! Då ska jag sova en stund längre än halv sju kan jag lova. Och imorgon åker vi till Björkenäs! Wiie.

Sitter och tittar lite halvt på "Sagan om de två tornen" och dreglar. Viggo Mortensen som Aragorn, damn!! Är jag ensam om att tycka att han är grymt snygg som denna karaktär?


Kommentarer
Postat av: Isabell

Du är inte ensam Nina ;)

2010-12-23 @ 17:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0