Julen i bilder

Julhelgen är över och det har varit mycket julgodis, mat, prat, skratt, sällskapsspel, kärlek, julmust, glögg, paket, sång, kramar, pulka, snö osv. En mycket lyckad jul med roliga och behövliga julklappar, med fina människor som jag tycker så mycket om. Perfekt! Istället för att beskriva julen ordagrant så lägger jag upp lite bilder + text. Enjoy!


Dan före doppare-dan. Tomas, jag, Sanna, Hannes, mamma och pappa hade spelkväll och åt god mat!


Öppnade även lite julklappar! Sanna blev nöjd


Mat = olika sorters pajer


Granen pyntad och fin med sina klappar under.
(Dock den mest glesa gran vi haft, mammas kusin "hittade ingen finare i hela skogen").


GRÖT-dags!


Till Kalle och hans vänner käkade vi massa julgodis


Izor och Sanna


Paketöppning!


Sanna


Mamma


Pappa


Jag fick ett superduper rött läppglans av Sanna. TACK!!


Vårt lilla julbord!


Tack min underbara familj för en fin julafton. PUSS på er!


På juldagen åkte jag till Gunnarskog för att umgås med min andra lilla (läs stora) familj!


Åke


Mathilda och Elia


Nandos bilbanan blev en höjdare


Lilla Ivar


Annandagen! Elia äter/suger apelsin


Pulka/snowracer var det som gällde


Adam körde en annan variant


Paul över hoppet


Yeah!!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Himla fräna bilder!

2011-01-03 @ 11:13:51
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Britta

Fina bilder Nina! Fina familjer du har :-)

2011-01-07 @ 14:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0