FRIDAY

Har varit hemma från jobbet i veckan (två dagar) pga fucking, jävla mensvärk!!! Har varit mycket på jobbet de dagar jag varit där så det har inte blivit något bloggande, förens nu! Hihi. Har äntligen lyckats sett på "Braveheart", mycket bra film. Men Mel Gibson med skotts dialekt (säger man så?) var väl inte tummen upp, jag vet inte jag? Han passar bättre i de amerikanska filmerna.
Var på fotbollsmöte igårkväll. Mötet var väl inte så lyckat. Vi var fyra ordinarie spelare + två stycken ifrån flcklaget. Ska ha möte med styrelsen om någon vecka igen, så får vi se hur det slutar. Vi ska spela cup i alla fall! :)

Nu ska jag snart sätta mig och ha gitarrlektion. Jag har faktiskt övat på läxan - lite grann. Sen ska jag plocka upp Anna så vi ska iväg och handla. Det blir enchiladas, förhoppningsvis godis/chips och hyrfilm ikväll. Tomas kommer vid nio efter fotbollsträning! Imorgon hoppas jag innerligt på en shoppingtur till Challaberg! Hoppas, hoppas!

Ha en bra helg allesammans!
Take care now, byebye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0