Hundvakt

Sitter just nu hemhemma och lyssnar på vovvens "suck" när jag inte öppnade dörren åt honom, stackare. Men han springer ju in och ut hela tiden. Det blev inget Rajjens igår, Isabell somnade i soffan så jag begav mig till lägenheten vid elva. Pratade med Tomas innan jag till slut lyckades somna, all alone. Fy fan! Det här är bara början, tänk när han ska till USA. Blä, jag orkar inte ens tänka på det just nu. Men jag överlevde natten, inga spöken kom och tog mig. Vakna sisodär tio gånger bara, men jag klarade det. Hihi.

Idag är jag som skrivet, hundvakt. Pappa och syster jobbar, och mamma är på släktforskning, då fick jag vara hundvakt. Inte mig emot, jag behöver inte göra så mycket, bara finnas till och gå en promenad.
Ska ladda över mina bilder till cd-skivor idag. Datorn har börjat lagt av lite då och då och det skulle inte förvåna mig om han gjorde det för gott snart. Därför ska jag idag rensa bort jättemånga bilder och sen bränna över de som blir kvar. Ska bli spännande att kolla i alla mappar. Kanske kommer upp lite bilder senare!? Nej, då drar jag igång då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0