Jesus

Såg på "Passion of the Christ" i helgen. Handlar om Jesu död, hur han rent ut sagt torterades innan han fick bära sitt eget kors som han sedan skulle fästas på. Fy fan vilken äcklig film, något overklig också! En "riktig" människa skulle ha dött vid första bestraffningen, vilket innebar att piska hela hans kropp blodig. Hallå, blodförlust finns det något som heter, men så var han ju Guds barn också!! (Och det var bara en film, en grisig sådan, usch!)






Jag vill träffa och umgås med nya människor! Inte för att det är något fel på de vänner jag redan har! Men det skadar inte att bredda ut lite på det! Hur gör ma det i Arvika där alla känner alla??

Isabell var sugen på att åka utomlands i april - JAG MED!!

Kommentarer
Postat av: elin

Tjoo :)

Jag har fått en familj som bor på long island utanför newyork. det är en familj med tre söner på 5, 11 och 13 år som jag kommer ta hand om :)

Såå, till dem flyttar jag in hos den 5 mars och ska bo där i ett år :D

2010-02-09 @ 16:15:18
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0