My eyes burn

Sitter och håller på med den jävla designen nu igen, och jag suger verkligen på det! Har suttit vid datorn hela dagen. Det kanske blir så när man inte har den till vardags? Bilderna är i alla fall rensade nu. Det var kul, man hittade massa bilder som man totalt glömt bort. Särskilt gymnasiebilderna, jag längtar tillbaka lite. ALLA bilder jag och Tomas tagit tillsammans, en del påminde om den första tiden, då allt var sådär pirrigt. Det var jobbigt att kolla igenom den mappen för nu saknar jag honom jättemycket!! <3 Godnatt



Här är mina fantastiska goda bullar!


Världens sötaste Tomas, I looove this picture! Hihi.

I'll dream of you tonight

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nämen se där! Äntligen en bild på nya frillan :)

2010-03-02 @ 08:01:02
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0