Helgens händelser!

Fotbollscupen gick sådär. Vädret gjorde att vi kom fram och var ombytta 10 minuter innan första matchen började. Inte uppvärmda för fem öre, går in och spelar 0-0 mot Qbik. Haha! Andra och tredje matchen förlorade vi med 1-0, vilka vi lika gärna kunde ha vinnut för vi var väldigt jämna lag. Men vi spelade jättebra alla matcher och det var riktigt kul. På kvällen åkte jag och Tomas hemhem till Björkenäs dit Solveig och Olle hade blivit bjudna av mamma och pappa. Åt god mat, spelade spel och tittade OS.
På söndagen sov jag till ELVA!! Så jävla underbart skönt. Gick ut och gick med Anna och Linda i 1,5 timme. Sågudden, festivalområdet, förbi hästarna vid travbanan (FINA djur), Mc Donalds och sen in på Konsum för att köpa chips. Hihi! När jag kom hem var mina lår iskalla och röda som f*n, så jag kröp ner i soffan under en filt, såg på "Vänner" och åt mina chips. Tomas gick en gyminstruktör-kurs hela helgen så han hade mycket att berätta om på kvällarna. Söt!

Jag blev jättesugen på att börja rida igen när vi hälsade på hästarna. Ska kolla upp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0