Vårkänsla!!

Har äntligen beställt tågbiljetter till Eskilstuna och min kära kusin vitamin, Victoria - 18 mars. Jag ser verkligen fram emot mycket prat, skratt och vin, ska bli jättekul. Hihi!

Jag fick värsta vårkänslan igår, det luktade t.o.m vår, även om det var -8!! Längtar tills man kan "klä av sig" lite mer. När gruset kommer fram och fåglarna kommer tillbaks.

Tränade fotboll igår, vi var fem stycken ifrån damlaget. Som tur var tränade tydligen herrarna samtidigt så vi slog oss samman! Det var så jävla kul att spela igen. Blir så annorlunda när man är mycket folk och verkligen kan springa sig trött och svettig. Me like! Men det slutade inte så bra för min del. Skulle täcka ett skott för en kille som skulle skjuta så när han skjuter träffar han sitt knä på mitt typ, där ja har ont! Gaaah, blåmärke idag! Men jag kunde iaf köra bilen hem, som det inte gick att stänga förardörren på så jag fick hålla i den ända till Arvika. HAHA!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jajjamensn, ett helt år. Jobbigt, men förhoppningsvis går det fort och ger mig mycket :D

Haha, precis, tre grabbar fixar jag lätt.. eh :P Hihi.

Hoppas allt är super med dig! :D

2010-02-12 @ 01:40:37
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0