Warm in my heart

Alltid lika skönt när klockan närmar sig tre-tiden på fredagar och man vet att snart, SNART är det helg!! Jippi!
Igår repade jag hela eftermiddagen/kvällen. Roligt men slitsamt för rösten, blev lite hes sådär. Sen kom Lisa till mig och vi åt tacos, världens godaste maträtt, jaaaa.
Idag var jag uppe tidigt för att åka hemåt och sedan till Skillingmark med mamma för att hälsa på familjen Norén. Shit va de ungarna växer! Julia och Andrea går ju för fan på högstadiet nu. Känns så konstigt när man ska prata "vuxet" med dom, istället för det sätt man pratade på när de var cirka åtta år, det har gått så fort. På hemvägen svängde jag och mamma in till Charlottenberg, och ÄNTLIGEN hittade jag mig ett par joggingskor. Nu ska konditionen bättras vill jag lova!
Jag och mamma var ute och åkte längdskidor förut. Jag kommer ihåg när jag åkte klassikern i ettan och sa att jag "ALDRIG mer skulle åka längdskidor". Jag har inte åkt sen dess heller, men nu var det riktigt kul ju, och nu åkte vi inte riktigt lika långt. Hihi!
Tomas har varit i Göteborg hela dagen med jobbet, på båtmässa. De kommer hem ikväll och jag ska plocka upp dom i stan för att sedan åka till Gunnarskog. Nu måste jag öva lite "Värmlänningarna-repliker", imorgon är första repet, jag är nervös som FAN!

Här kommer en bild på min proffsåkning, jag bjuder på den, HAHA!





Livet känns jävligt bra nu, allt känns tummen upp! :)


I get a little warm in my heart
when I think of winter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0