HELVETES JÄVLA SKiiiT

Jävligt onödigt att åka på fotbollsträning när det bara är två stycken där, och den ena är sjuk. Skrattretande så in i. Faan! Jag som var så taggad och ville springa andan ur mig. Men ändå kunde jag ju ha fattat, det är aldrig mycket folk på våra träningar och nu funderar jag seriöst på att byta lag. Om det ska fortsätta som det var förra året så vet jag verkligen inte om jag vill vara kvar i det lag jag är nu. Max 4-6 personer på varje träning. Det blir inte mycket till spel då. Jag antar att jag får ge laget en chans till, eller fler. Det har ju trotts allt varit jul och nyår. Yeah!

Det kom ett mms på en skitsnygg kille i kortklippt hår till mig förut! DAMN! Jag vill smeka dig i nacken älskling. Och jag vill ha dig bredvid mig i sängen!! Det är kallt och ensamt. Boou! Jag antar att jag får dras med Simba hela natten, vilket iofs är mysigt. MEN inte lika mysigt som att ha en varm och mjuk Tomas-kropp bredvid sig >_< Ååh! Nu blir jag ledsen. Inte gråta, inte gråta, inte gråta!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kan du inte lägga ut en bild på nya frillan?

2010-01-04 @ 12:06:27
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Nina

Visst! När jag tagit en bild och när jag kommer hem så jag kan ladda upp den :P

2010-01-04 @ 20:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0