Kort och gott

Gaaah!! Jag vet inte hur länge jag suttit och försökt göra om lite på min bloggdesign!? Något har jag i alla fall lyckats med; bytt bakgrundsfärg, fått en större profilbild, ändrat textsnitt där jag velat och gjort vissa saker större. Haha! Men nu orkar jag inte mer, har fan suttit hela dagen, datorn börjar bli seg också.
Jag och mamma gick en långpromenad med Izor imorse, så himla skönt att komma ut i friska luften. Har plockat lite kläder i garderoben som får dras med till lägenheten, en hel del hamnade i soptunnan. Och snart, om två timmar, åker jag till fotbollsträningen. WIIE!

Tomas ska klippa sig idag. Kort, allt ska bort. Tummen upp säger jag! Hans hår är som en stor hårtuss just nu, eller som en enda stor dread. Spännande att se honom imorgon. Hihi! <3

Nu ska jag dra mig till soffan, eller kanske kika lite mer i garderoben efter gamla grejer. Alltid lika kul!


Jag vill utomlands >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0