Running through my mind

Tomas har varit här en sväng, men han åkte för att jobba. Uff! Då ska jag vara själv i 1,5 timme till. Det klarar jag galant. Ska gå ner och packa en beställning nu..

Det är skumt vad mycket tankar man kan gå igenom under en dag, särskilt när man är själv och inte har någon att prata med. Mestadels idag jag undrat över vad det ska bli av mitt liv. Vad som ska hända i framtiden! Jag börjar få lite smått panik över att jag inte vet vad jag vill bli, och jag är bara 21 år (snart). Vad ska jag jobba med, vad vill jag jobba med? Jag lever livet nu egentligen! Jag har det BRA! Jag har jobb, hur länge jag vill skulle jag tro, jag bor i en lägenhet tillsammans med världens underbaraste kille, jag har pengar som jag kan spendera på i princip vad jag vill och jag har åldern inne för de mesta aktiviteterna! Men ändå lyckas jag ramla ner i svackor då och då. Depressioner!! För vad? Vad är jag deprimerad för? Det finns dagar då jag vill ligga i sängen och sova bort hela dagen, dagar då jag inte säger mycket, dagar då jag gråter floder för minsta lilla eller ingenting. Det är konstigt!

Idag mår jag bra, är lite trött bara så jag ska sova en stund när jag kommer hem! Sen blir det bannimej att läsa i "Män som hatar kvinnor", jag är så seeeg. Jag älskar att läsa men tar aldrig tag i boken. Men ikväll mina vänner, då ska det bli läsa av! Ska nog gå på hantelpass också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0