you and me

Ord som kommer ut fel kan leda till negativa situationer, inte bra och inte kul. Det vet vi alla! Lyssnar på "We belong together" med Gavin DeGraw. Den får mig att inse hur jävla mycket jag älskar dig Tomas Algesten. Jag har aldrig känt mig så hel som med dig. Jag saknar dig varje sekund du är borta. Jag smälter av dina varma händer, av dina ögon och andetag, av din röst. Jag blir alldeles varm inuti nu när jag tänker på dig. Vad skulle jag vara utan dig? Nobody! Jag skulle hellre dö än att leva ett liv utan dig. Du får mig att känna mig omtyckt och värdefull.
Jag vill inte såra dig, inte göra dig ledsen. Ibland lyckas jag med det ändå, utan att tänka och utan att mena det!
Förlåt!


We belong togehter
like the open seas and shores


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0