Kanonhelg!!

Helgen var kanon med mycket trevligt sällskap. Det har varit grillkväll med kusin vitamin, loppis med Fernando, förfest med fotbollsbrudarna - Bryggan, 30-årskalas och VM-final. Jag tror jag fick med det mesta nu. Grattis Spanien!
London blir tyvärr inte av denna helg, det blev för nära inpå och sen passade inte flygtiderna så värst bra. Istället blir det en biltur med tältet i bagageluckan, förhoppningsvis till västkusten. Vi får se vart det bär av :) Ska bli mysigt i alla fall!
Idag har vi hunnit med en del (även pizzan), gymmade i 1,5 timme, åkte ut till Ingestrand och badade, har diskat och dammsugit. Nu slappar vi i soffan till Lotta på Liseberg. SKANSEN säger jag bara, Skansen!!

Här kommer lite bilder från helgen! Enjoy


Kusin Adam


Jag och Nando cyklade till Loppis i Fejja


Och vi hoppade studsmatta


Förfest innan Bryggan och Starboys


Förfesten


Jag, Jeppe och Adam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0