Lämna inga dörrar på glänt

Sitter och lyssnar på Helen Sjöholm - "Lämna inga dörrar på glänt", bra text, bra låt. Och jag skulle vilja se Chess.




Det blir ju inte så mycket bloggande såhär på semestern. Men nu regnar det ute och jag sitter inne så jag kan väl passa på. I veckan har det varit en blandning av kalas, fotboll, barnvakt och film. Film är bra när det regnar!!
Tomas är på kurs i Karlstad hela helgen. Jag ska städa lägenheten nu, sen tänkte jag mig ner på stan om det inte regnar för mycket. Jag får sån beslutsångest när jag blir ensam hemma. Ska man ringa någon kompis och se film/ta en fika, eller ska man vara själv och bara ta det lugnt och göra "vad man vill". Kanske blir en blandning idag? Jag ska ju ner på stan och då kanske nån vill ta en fika, Tomas kommer inte förens kl.20 ikväll och då kanske jag hinner läsa och se "The Notebook".
Men nu blir det att städa, och om jag känner mig själv rätt så kommer det gå hyffsat fort!

take care now, byebey then

 


Kommentarer
Postat av: My

DU sjunger bättre än henne ;)

2010-08-03 @ 11:36:47
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0