Så..

Nu är hela lägenheten städad och fin, även toaletten. Urk! Hatar att städa toaletter. Sen var jag en sväng på stan, tänkte köpa mig nått litet fint på rean. Men icke! Det blev tigerbalsam och zon-salva ifrån Apoteket. Nu ska mitt lår/ljumske bli bra, och Tomas benhinnor. Inge kul med skador. Sen slängde jag skräp, pantade och handlade. Disken här hemma försvann på 10min och nu sitter jag här och lyssnar på musik och funderar på om jag ska läsa vidare i "Flickan som lekte med elden", eller se på "The notebook". Törstig blev jag i alla fall, så först ska jag hämta vatten. Ikväll blir det tacos! MUMMA!


Den här lilla krabaten hittade jag när jag städade! Betyder det att det är skitigt. Hur tog den sig in?


Kommentarer
Postat av: Elin

mysig liten snigel :D

2010-08-05 @ 04:32:39
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0