Ändrade planer

Vad som skulle bli en mysig kväll med Tomas på The Roof och god mat, slutade för min del i ensamkväll med Gott&Blandat-påsen och fredagsfilmen Cast Away. Tomas blev tillfrågad att vara dörrvakt på Ritz mellan 21-02 och kolla legitimation. Hihi. Jag sa att vi kunde avboka bordet och äta en annan kväll. Han får ju lite extra cash för jobbet, allt för min sötnos! Solade med My förut, sen gjorde vi tacos när vi kom till lägenheten. Det var längesen jag åt det och jag hade nästan glömt bort hur gudomligt gott det är, MUMS!

Just det, Tom Hanks är nog min favoritskådis. Han är så grymt bra i alla filmer han gjort!!

Tomas - You're the one that I want

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0