Depp

Okej. I onsdagskväll brast det! Alla möjliga känslor svallade över, och det mesta beror nog på att jag är så trött och sliten. Kommer i säng sent om kvällarna och sover dåligt om nätterna. Det har varit stressigt på jobbet, som tur nog nu har lugnat sig. Det har varit mycket i april-maj månad och jag tror att allt släpptes ut i onsdags. Tårar forsade, och jag behövde verkligen får ur mig allt. Jag blir deprimerad, och jag förstår inte varför? För jag har ingenting att vara deprimerad över!! Jag tror min kropp behöver vila lite, den har ont och känns som en tung sten. Jag ska försöka sova så mycket som möjligt i helgen och vila ut.. Pust! Det är så jävla jobbigt när såna här "deppanfall" dyker upp! Blää!


Kommentarer
Postat av: Elin

<3

2010-06-12 @ 19:15:43
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0