Diskhandskar

Idag har jag gjort som min kära sambo brukar göra. Skjuta på disken så länge som det går (när det är hans tur). Jag har varit helt förstörd på jobbet idag, TRÖTT som fan! Så det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig och sova i en timma. Sen satte jag mig här en stund och åt pastasallad med kyckling som vi fixade till käk igår. Men nu ska jag ta tag i helvetet!! Tur att jag har mina rosa diskhandskar, jag som avskyr matrester och äckligt matklet som torkat in. Jag vet att jag är fjollig. Sen ska blommorna få vatten innan jag drar med Lisa på "Sex and the City 2". Popcorn here I come!

Jag tror inte astmasprayen funkar så bra längre. Visst har jag enklare att andas, men istället gör det ont i bröstet och jag får skitont i vaderna. Känns som kramp! Ska skippa sprayen nästa träning och se om vaderna orkar mera utan den. När man har lösningen på ett problem kommer ett annat. Pust!


Rött och rosa passar ju sååå förträffligt bra ihop också! Hihi


Kommentarer
Postat av: Tomas

Min tröja?

Och min Nina?? :O

2010-06-08 @ 21:20:36
Postat av: Nina

Yes! Din tröja! Och DIN Nina :)

2010-06-08 @ 23:26:36
Postat av: Mathilda

Diskar ni varannan gång?

2010-06-09 @ 10:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0