från helgen

Här sitter jag i lägenheten och käkar pizzan som blev kvar sen i fredags. Vågat av mig! Hoppas jag inte spyr inatt, den ser inte så farlig ut så jag hoppas att det ska gå bra. Har faktiskt redan gjort matlåda (potatis och fiskpinnar) men eftersom dagarna går och pizzan blir äldre så tänkte jag att jag kan lika gärna äta av den nu innan träning! Så springer jag bort den sen. Höhö! Här får ni nu bilderna som lovat. Enjoy!


I lördags var vi på studentkalas. Systers pojkvän och några till hade kalas tillsammans. De kom i värsta snygga bilarna och gjorde entré. Mycket god mat och tårta!


Daniel och Sanna


Jag, Johannes, Alexandra och Sanna hade kul tillsammans!


Mamma och pappa! Världens bästa


Var i Torsby och spelade upp Värmlänningarna! Här har ni "Stina och Per".


Mig som "Britta i Gyllby". Hon är dock lite argare i föreställningen ^^,


Har även varit hemma på Smultronstället i helgen! Jag älskar mitt hem <3


Motsols och i princip vindstilla


Första jordgubbarna! Mumma


Jag och Sanna tog första doppet i 19 grader "varmt"


Underbaaaart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0