FREDAG!!

Äntligen helg! Jag börjar bli lite trött på magneter och plastmaskinen (förlåt Kylskåpspoesi). Jag vill ha semester!!! Synd bara att min semester är i SLUTET av juli, pust. Det är jättelänge kvar ju, får försöka hålla ut..

Spelade match idag mot Klässbol. Vinst med 3-1. Gött! Obesegrade hittills och serieledare. Nice! Jag känner verkligen att jag bytt till rätt lag. Tjejerna är störtsköna och jag ångrar inte en sekund att jag gick till GIK. Jag får väl tacka Tomas lite för att han "tjata" på mig att byta till GIK. Tack! - Varsågod! /Tomas

Imorgon bär det av till Torsby för att spela upp Värmlänningarna. Jag hoppas innerligt att vi inte ska vara utomhus om vädret är det samma imorgon. Usch och fy för regn! Har ingen större lust att åka till Torsby imorgon och göra en föreställning heller. Hade velat ha en slappisdag med film. Men icke! Vi får se om det blir Töcksfors och firande av Daniels student också, om tiden räcker till. Kommer antagligen uppdatering på söndag för er som vill läsa :)

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0