Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Jaha! Värmlänningarna var tydligen imorgon. Och där virrade jag runt på Sågudden som en idiot och hittade inte en enda jävel, konstigt! Nu är jag sur. Hade ställt in mig på att åka till Torsby och så blir det ingenting. Jag hatar sånadär totalvändningar. Jag som ville vara hemhemma imorgon och bara ta det lugnt, och så ska man sätta sig i en bil en söndag och dra upp till Torsby och vara där HELA dagen. Men ja ä in't bitter!

Nu ska jag på stan med mamma istället. Och så kan jag ju vara med på hela Studentkalaset ikväll.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Det var mycket bra. Cool lokal, Café Opera

2010-06-21 @ 20:19:00
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0