Helgen

Torsdag
Alla studenters lyckodag. Jättemycket folk på Solberga och vi stod och väntade in Daniel (systers pojkvän). Rosor och nallebjörnar. Det jobbigaste är när man ska leta upp alla man ska ge ros till och säga grattis. Det är rena kaoset på skolgården. Haha! Och vi hittade inte alla heller, då gör man den där spontangrejer och hänger på någon man inte tänkt ge från början. God handling!! Efter skolgården åkte vi direkt till Kil för att fira Linnéa, och åkte sedan tillbaka och firade Daniel. Mycket bilåkande och en mycket trevlig dag!


Skolgården


Daniel


Alexandra


My


Sofia


Linnéa

Fredag
I ösregnet tittade vi på de stackarna som skulle gå kortegen in till Oscar Statt. Tyvärr fick jag inga bilder för ALLA blev dåliga. Urk! På kvällrn bjöd jag Tomas på mat på The Roof (födelsedagspresent). Det var mys och skitgod mat. Hihi. Vi ringde till Robin som joinade oss lite senare när det var fotboll på storbildstv:n.

 
MIN FINA <3

Lördag
Tog en liten sovmorgon innan vi åkte till Gunnarskog för att försöka fixa klart golfen så att vi kan lägga upp den på Blocket. Blev dock inte klara men nu är det inte mycket kvar. Jag putsade bort all jävla asfaltstänk som fastnat. Kände mig duktig när allt var borta, och svettig efter allt gnuggande. Haha! På kvällen åkte vi hemhem till mig och grillade med mor och far och tittade på fotboll, såklart! Det kommer bli mycket fotboll framöver. Wiiie!


Redo för att fixa bilen, med keps och allt.


Hemhemma hos Izor! Söt


Yeah!

Söndag
Sovmorgon idag också, så gött! Tog ett svep med dammsugaren och dammtrasan. Behövdes! Sen var jag iväg och dängde Töcksfors i fotboll. YEAH! Nu toppar vi serien. Det är vi och Töcksfors som är uppe i toppen på serien så denna match var viktig att vinna. Vann med 1-2. Har ätit varma smörgåsar och tittade nu slutspurten på fotboll på tv. Tyskland tror jag kan bli farliga. Snart sängen! Imorgon kommer sommarjobbarna. Hihi.
Nattinatt


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Tack =) Picnic är ett mycket bra program =)

2010-06-14 @ 08:38:07
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0