I Eskilstuna

Nu har jag ändrat designen IGEN! Ganska nöjd. Jag vill ha värsta, snygga bakgrunden och snygga textstiler på olika ställen och ta bort vissa grejer och...
För det första hittade jag inte en enda bra bakgrundsbild, de jag ville ha funkade inte att kopiera. Och sen (som jag redan sagt tusen gånger), är jag kass vad gäller sånthär med att ändra och kodmaller och skit. Hehe! Det får vara bra som det är.

Sitter i alla fall i Eskilstuna hos kusin Victoria. Fyra timmar på tåget igår gick segt. Jag läste "Män som hatar kvinnor". Om min och Tomas deal, att jag ska ha hunnit läsa ur Stig Larsson triologin innan han kommer hem ifrån USA, så gäller det att ta alla tillfällen i akt. Första boken ska jag i alla fall klara! Haha.

Viccan slutar egentligen kl.13 på fredagar men just denna dag hade de studiedag så hon kommer inte hem förens kl.17. Så här sitter jag, all alone. Ganska skönt med sovmorgon och egen tid natt inte göra något på. Ska hoppa in i duschen snart, sen ska jag gå och handla mat till kvällen. Det blir tjejkväll, för Petta ska på firmafest i Stockholmo. Wiiou!! :)

Jag ska ladda upp lite bilder åt er också. De kommer när jag pluppat ut ur duschen. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0