Jag ser ljuset!

Märkte att jag stavade en aning fel på förra inläggets rubrik. Det ska naturligtvis vara "weather". Haha!

Vi går mot ljusare tider, definitivt, and I looove it! Det är så härligt med ljus. Jag som alltid varit mörkrädd, och är det fortfarande, jag älskar ljuset. M-M-M! Nu när jag går upp på morgonen, vid halv 7 för att åka till jobbet, är det ljust ute. Även när jag åker hem. Så jäkla underbart! Det var så deprimerande i vintras. Märkt när man åkte till och från jobbet. Man hann inte ens märka att det var ljust ute, att det hade varit en dag. Glödlampan är en BRA uppfinning btw! Den har räddat mig i många situationer.

Helgen blir lugn. Ska åka hem till Björkenäs en sväng imorgon, då ska jag lägga upp lite bilder åt er!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0