LÖRDAG

"Vatten, stan är full av vatten". Det ösregnar ute, yeay! Bort med snön, bort med snön! Nu längtar jag endast efter sommar, sol och värme. Inte länge kvar tills jag får känna värmen, och svettas. 2,5 vecka typ, nice!

Igår åkte vi hemhem till Björkenäs och käkade tacos och såg på tv. Det var trevligt! Vaknade lite senare än jag tänkt mig idag, men sovmorgon behövdes ju. Tomas jobbar, och jag ska vid halv 3-tiden iväg och sjunga på ett dop. Är en aning förkyld så jag hoppas att min röst inte klingar allt för nasalt i kyrkan. Efter det åker jag till G-skog och kollar fotbollsmatch, i regnet! Urk.
Ikväll ska vi på någon LIMA-träff. Jag vet inte riktigt vad det innebär men Andreas (som Tomas jobbar med) ville ha med mig så jag hänger på. Spännande!

Mitt knä btw, gör ont. Det går inte att böja p.g.a den stora sårskorpan. Rätar jag ut det så är det stelt att böja, och tvärtom. Grr! Och så isar det i hela knät när jag suttit stilla och sen ska gå, inte bra!

Här kommer några bilder, enjoy!

    
Ska vara med i Rocky Horror Show, igår fotade vi!   


Tomas tatuering! Allt är inte klart än, mer som ska byggas på och färgläggas! :)  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0