The wather

Det är tredje gången jag varit nära en såndär krocka-med-en-annan-bilist-upplevelse. När ska det smälla egentligen?? Igår var det ju tredje gången gillt, inget hände. Inget kommer att hända väl?! Snälla!

Jag har varit så jävla trött, hela veckan. Kan det vara för att det inte blev så mycket sömn i helgen tro? Det har varit såååå nära att jag legat kvar i sängen varje morgon. Men har man ett jobb som ska skötas så måste man ta sig upp! Min powernap igår eftermiddag gjorde susen. För idag är jag pigg som en mört (en aning överdrivet kanske)!!

Hade möte med Värmlänningarna igårkväll. Pratade om de kommande repeitionerna och föreställningarna. Det är inte länge kvar nu. Det ska bli så himla kul, jag ångrar inte en sekund att jag tackade ja. Det är ett härligt gäng!

Solen fortsätter skina!!! Gôtt!

take care now
byebye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0