Let it go!!!!

Det är konstigt att en persons namn/ansikte kan rubba och påverka mig så otroligt mycket. När jag hör namnet eller ser personen så snurrar tusen tankar och bilder upp i mitt huvud. Det är hemskt, och det är så jävla jobbigt. I lördagskväll var jag verkligen så nära att bryta ut i gråt. Det sved i ögonen, men jag höll emot. Jag var stark och klarade mig undan utkletad mascara. Sen tar det några timmar/en dag att återhämta mig ifrån alla tankar. Vissa gånger släpper jag allt med en gång och ibland tar det längre tid. Jag hatar det, jag kan hata mig själv för att jag låter tankarna komma fram på detta vis. Jag vill kunna skita i allting, greppa tag om bilderna och slänga ut dom ifrån min hjärna. Men jag har märkt att jag inte är sån, jag klarar inte av det, jag är inte så stark som jag själv önskar att jag vore. Jag vill vara stark nog att skita i det. Jag "fanns" inte ens på den tiden, så varför slösa energi på att vara ledsen för något jag inte ens "vet om"!? Gaaah!! Let it go Nina!

this is my life my friend
and this is my time to stand

Kommentarer
Postat av: Elin

I know that feeling.. jag har tre såna personer som man bara mår så äckligt psykiskt dåligt av att se, höra om osv.. USCH: :/

Tråkigt att man inte bara kan stänga av pang bom, då personerna antagligen inte alls förtjänar att man tänker och mår så dåligt pga dem :/

USCH.



Stå på dig vännen :D <3

2010-03-16 @ 02:55:06
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0