FRIDAY

Matchen förlorades med 7-1. (Vi ledde faktiskt med 0-1). Jag gillade inte att spela på grus innan denna match, och nu tycker jag inte direkt mer om det kan man säga. En närkamp slutade i blödande knä och nu värsta såret som varar. Går knappt att böja knät för att det sakta börjar bli en stor sårskorpa. Urk!

Igår övade vi inför Rocky Horror Show igår. Det kommer bli askul, och skitbra! Hihi. Värst är dans i högklackat.
Igår blev jag även medbjuden av grannen (hemma på Björkenäs), på Ingesunds musikal "Sweeney Todd". Jag blir så avundsjuk när jag sitter och tittar på musikföreställningar. Jag vill vara med, jag vill vara där uppe på scenen och sjunga och agera. Tankarna går direkt till att jag vill söka någon musikhögskola och börja musikal. Det verkar så kul. Men faktiskt så ska jag ju vara med i två föreställningar framöver. Så jag ska väl inte klaga för mycket!

Tomas har byggt på sin tatuering, den blev skiiitsnygg, och den är inte ens klar än. Ska försöka få upp en bild!!

Friday I'm in love, take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0