VÅR!?

Var ute och gick på lunchrasten (och nu tänkte jag bara blogga lite snabbt). Och damn vilken vårkänsla jag fick. Även om det var -10 imorse och jag var riktigt förbannad på vintern för att den gjorde att det inte gick att låsa upp bilen, så jag fick ringa Per-Erik så han fick komma och hämta mig och skjutsa mig till jobbet, som tur var, var han vaken och också skulle jobba. Hihi.
Men nu värmer solen, det är torrt på vägen och fåglarna kvittrar. Åååh! Snälla, gör så att det fortsätter såhär! Jag vill ha vår och sommar.

Nu ska jag jobbajobbajobba, en stor order som helst ska gå imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ett tag var jag orolig om årets studenter skulle bli tvungna att gå balkortesen med trickskidor, efter all snö som kom.

Men som du säger, nu känns det som VÅR ! :D

2010-03-04 @ 13:20:49
URL: http://maerixon.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Tack, vad glad jag blir ! :D

2010-03-04 @ 16:53:44
URL: http://maerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0