Fel kassakö

Visst är det typiskt att man alltid ska hamna i den långsammaste kön på Konsum när man är trött, lite grinig eller har brottom! Alltid! Jag var där förut och efter en seg vecka och en jobbfredag ville jag bara hem till lägenheten. Jag hade inte alls många saker att handla så jag ställer mig i den kortaste kön. Självklart är det en äldre dam före mig som det tar tusen år för att handla. Först visste hon inte om pengarna skulle räcka för allt hon handlade, sen funkade inte hennes Coop-kort så kassörskan fick hjälpa henne att slå in kortnumret. Sen kommer hon på att hon måste ha en vagn att bära ut det hon handlat för, och ber kassörskan om hon kan få låna en femkrona. Gaaaaah! Dryg tant eller vad..

Sitter och tittar på Vänner nu. I mina blogginlägg framöver kommer ni nog få läsa ordet Vänner ganska ofta! Hihi. Jag skratta så jag grina förut när Joey skulle lära Ross hur man pratar snuskigt med en date. Joey och Ross står alltså och säger snuskiga saker till varandra då Chandler kommer in i bakgrunden. Och när de märker att han är där, jävlar vad jag skratta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0