FOTBOLL??

Kvällens fotbollsdeltagare bestod av fem personer. Vi fick vara med och spela med herrarna, vilket iofs är skitkul för då blir det i alla fall fotbollsträning och riktigt spel. Det var väldans blött, det ösregnade hela tiden. Inte mig emot, jag älskar att spela fotboll när det regnar, wiiie. Men ärligt, fem personer? Nu räcker det! På söndag har vi träning och då ska så många som möjligt komma dit, då ska vi ta ett beslut. Jag har besämt mig!!
Nu sitter jag ihopkrupen under en filt och väntar på att Tomas ska komma hem så att vi kan hoppa in i duschen. Han kommer med den nya bilen. Spännande! Jag tror den är jättesnygg. Imorgon är der röd dag och jag är ledig. Kommer bli en slappisdag eftersom det antagligen regnar imorgon också. Hihi.

Take care now, byebye then


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Nina :D

Hoppas allt är bra med dig :D

2010-05-13 @ 05:08:07
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0